Firma QNAP wprowadziła do swojej oferty gwarancje typu Next Business Day oraz Next Business Day Onsite. Klienci mogą dzięki temu liczyć na naprawę lub wymianę urządzenia już w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii. Dwie nowe opcje gwarancyjne to wyjście naprzeciw oczekiwaniom użytkowników oraz firm. Wiele osób chce mieć pewność, że urządzenie które kupuje będzie działało bez przerwy.
Organizacje, które zdecydują się na skorzystanie z tych opcji, mają do dyspozycji rozbudowaną procedurę diagnostyczną i gwarancyjną. Sporą liczbę problemów będzie można błyskawicznie rozwiązać zdalnie (via e-mail, telefon lub czat). W razie poważniejszych awarii – skorzystać będzie można ze wsparcia technika w siedzibie firmy, naprawy gwarancyjnej lub wymiany serwera na nowy (i to najpóźniej w następnym dniu roboczym).
Szczegółowe informacje o zakresie usług w poszczególnych wariantach gwarancji QNAP znaleźć można na stronie firmy – https://www.qnap.com/static/landing/2018/pl-warranty/index.html . Warto wspomnieć, iż warianty Next Business Day oraz Next Business Day Onsite wykupić można w ciągu 90 dni od zakupu serwera QNAP NAS. Cena takiej gwarancji uzależniona jest m.in. od zakresu świadczeń, liczby zakupionych jednostek oraz specyficznych potrzeb klienta w zakresie ochrony – dlatego też jest ona ustalana indywidualnie z przedstawicielem QNAP Polska.