Polska Liga Esportowa – Sezon Jesienny 2018

0
Źródło: PCMOD.pl

Polski esport rozrósł się na ogromną skalę w 2018 roku. Szczególne zainteresowanie na Polską Ligę Esportową.

W mediach opublikowano ponad 1500 publikacji, zarobiono ponad 7 milionów złotych – to wartość polskiego esportu w 2018 roku. Co więcej, w poprzednim roku napisano dokładnie 1547 artykułów esportowych, a z reklam zrobiono ponad 7 milionów złotych.

Co o polskim esporcie mówią inni? Znamy komentarze:

Rok 2018 śmiało możemy nazwać przełomowym, pod kątem zainteresowaniem mediów Polską Ligą Esportową. Świadczy to w dużej mierze o rozwoju Ligi oraz jej wpływie na polski rynek wirtualnej rywalizacji. Zainteresowanie mediów esportowych, sportowych, biznesowych, lokalnych i ogólnopolskich znacznie przyczyniło się do rozwoju oraz zwiększenia rozpoznawalności Polskiej Ligi Esportowej, za co chciałbym serdecznie podziękować każdemu z redaktorów i kibiców. ” – mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports Fantasy Expo.

Polska Liga Esportowa – Jesień 2018

W czasie jesiennego sezonu PLE, który odbył się od 13.08.2018 do 23.08.2018 w finale rozgrywek drużyna AGO Esports pokonała zespół Mikstury wynikiem 3:0. Co więcej, w grze League of Legends, Pompa Team wygrała mecz z Illuminar Gaming. W lidze zagrało 30 drużyn, którym przekazano 245.000 złotych.

Z kolei w nowym sezonie rozgrywek jesiennych mogliśmy zobaczyć w Dywizji Profesjonalnej 12 zespołów CS:GO, które walczyły o awans do Dywizji Mistrzowskiej, w której najlepszą drużyną okazał się być ONCA Gaming.

Akademia Casterów

Jeśli chodzi o Akademię Casterów, najlepszym był Kamil „Dziukens” Dziuk.

Rozgrywki oglądane na Twitchu

W sezonie jesiennym PLE było łącznie 340 godzin rozgrywek na platformie Twitch, natomiast widzowie oglądali mecze przez 23.5 mln minut.

Publikacje Polskiej Ligi Esportowej

Polska Liga Esportowa w Sezonie Jesiennym 2018 opublikowała 815 postów na Facebooku, które zostały wyświetlone przez ponad 9 milionów użytkowników, co więcej, zdobyły 49.3 tysiąca polubień.