NVIDIA zapowiedziała GameWorks dla interfejsu DirectX 12

0

Podczas konferencji Game Developer Conference 2017 firma NVIDIA zapowiedziała GameWorks dla interfejsu DirectX 12. Oznacza to, że technologie NVIDIA Flow 1.0 i NVIDIA FleX 1.1 zostały odpowiednio dopasowane do nowego API firmy Microsoft. Rozwiązania będą wykorzystywały obliczenia asynchroniczne, co pozwoli zwiększyć dwukrotnie wydajność.

Do czego służą te technologie:

  • NVIDIA Flow 1.0 – odpowiada za dynamiczną symulację płynów, dymu oraz ognia
  • NVIDIA FleX 1.1 – pozwala nadać wodzie realistyczny wygląd

Zapowiedziano także pełne wsparcie VRWorks z bibliotekami DirectX 12. Dzięki temu deweloperzy zyskają większą wydajność, mniejsze opóźnienia, a także lepsze wsparcie sprzętowe. Technika ta trafi do silnika Unity 2017.1 beta oraz Unreal Engine 4.

Na koniec warto wspomnieć o innych narzędziach, które będą zgodne z DirectX 12: NVIDIA Aftermath 1.0 , Nsight Visual Studio Edition 5.3, PIX Plugin.


Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o