nVidia udostępnia źródła FaceWorks i Volumetric Lightning

Firma nVidia udostępniła kody źródłowego części autorskich technologi graficznych GameWorks 3.1 SDK. W skład aplikacji, które znalazły się na GitHubie wchodzą: FaceWorks (wersja demo) oraz Volumetric Lightning. Źródła HairWorks, NVIDIA HBAO+ i NVIDIA WaveWorks pojawią się w najbliższym czasie. Udostępnienie kolejny narzędzi spod znaku zielonych może pozytywnie wpłynąć na wizerunek, a także rozwiać wszelkie wątpliwości, odnośnie optymalizacji gier. Chodzi mianowicie o bardzo złe działanie wielu tytułów, na kartach AMD Radeon, posiadających znaczek nVidia GameWorks.

Druga ważna kwestia, to więcej osób będzie mogło rozwijać lub modyfikować kod źródłowy, co powinno dobrze wpłynąć na całą branżę gier. Dodatkowo, z planów wiadomo że owe narzędzia będą rozwijane do marca 2017 roku.