NVIDIA DXR Spotlight – druga edycja konkursu dla twórców indie

0

Firma NVIDIA ogłosiła drugą edycję konkursu NVIDIA DXR Spotlight. Jego celem jest zachęcenie niezależnych twórców gier do eksperymentowania z Microsoft DirectX Ray Tracing (DXR). Deweloperzy gier indie mają za zadanie wykorzystanie DXR i silnika Unreal Engine (w wersji 4.24 lub wyższej) do stworzenia dem technologicznych prezentujących ray tracing w czasie rzeczywistym.

Konkurs NVIDIA DXR Spotlight został uruchomiony z okazji premiery silnika Unreal Engine 4.25 od firmy Epic. Jedną z najważniejszych zmian jest obsługa ray-tracingu.

Konkurs, sponsorowany przez firmy ASUS, Epic Games, Microsoft, MSI oraz Razer, przeznaczony jest dla osób powyżej 18 roku życia. NVIDIA wybierze zwycięzców w oparciu o oryginalność, kreatywność i wartości techniczne.


Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments