Epic Games ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika gier – Unreal Engine 4.11. 92 udoskonalenia zostały włączone wprost od społeczności z GitHubu, za co deweloperzy serdecznie dziękują. Sporo pracy włożono w optymalizacje wydajności, szczególnie nadchodzącej gry Paragon. Dodano kilka nowych funkcji, związanych z renderingiem i animacją, ze szczególnym naciskiem na realistyczne postacie.

Prócz tego pojawiło się kilka nowych funkcji dźwiękowych, a także udoskonalono narzędzia. Unreal Engine 4.11 to także kolejne ulepszenia w obsłudze wirtualnej rzeczywistości, w tym renderingu oraz wsparcia najnowszych SKD. Dzięki temu deweloperzy będą mogli dostarczać gry na sprzęt VR dla konsumentów.


Poprzedni artykułBiuro bez papieru. Czy to w ogóle możliwe?
Następny artykułIntel SSD 540s – tanie nośniki SSD
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.