Goodbye Kansas i Deep Forest Films ujawniły filmowe demo technologiczne – Troll. Reżyserem całości jest Bjorn Larson, który podniósł poprzeczkę dla scen ray-tracingowych w Unreal Engine 4. Cały film stworzono w oparciu o czysty silnik Unreal Engine 4.22, bez użycia wtyczek czy niestandardowego kodu. Jest to pokaz możliwości, jakie można uzyskać na wzór hollywódzkich blokbusterów.

Film Troll przedstawia krótką historię księżniczki, która wędruje przez mglisty las pełen wróżek. Wzorowano się na stylach wizualnych szwedzkiego malarza i ilustratora Johna Bauera. Ekipa 3Lateral, która jest częścią Epic Games przeprowadziła skanowanie twarzy 3D i 4D, wykorzystując Meta Human Framework. Pomogło to odwzorować bogactwo emocjonalne twarzy cyfrowej księżniczki.

Do wyrenderowania filmu wykorzystano pojedynczą kartę graficzną NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti. Nie podano niestety dokładnej specyfikacji pozostałego sprzętu.


ŹRÓDŁOunrealengine.com
Poprzedni artykułZmiany w Virtus.pro! Mateusz “TOAO” Zawistowski na rezerwie, w drużynie tymczasowo Kamil “Sobol” Sobolewski
Następny artykułScythe Big Shuriken 3 – niskoprofilowe chłodzenie dla mini-ITX
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.