PACT z nowym sponsorem! Drużyna łączy siły z Media Expert!

0
20
PACT
Fot. wiadomość prasowa
Triumfatorzy Polskiej Ligi Esportowej pozyskali nowego sponsora strategicznego. Została nim sieć Media Expert, lider na rynku sprzedaży gier w Polsce. Team PACT ma również nowego partnera tytularnego – markę gamingową MAD DOG
i w nadchodzącym sezonie drużyna występować będzie pod nazwą MAD DOG’S PACT. Do identyfikacji drużyny – jako “mascot logo” – wprowadzone zostanie również logo marki. Współpraca pomiędzy PACT, a MEDIA EXPERT i MAD DOG przewiduje również szereg innych aktywności na wielu płaszczyznach.

PACT, jako jedna z czołowych i najdłużej funkcjonujących polskich organizacji e-sportowych, wesprze Media Expert i MAD DOG w działaniach strategicznych, mających na celu budowanie świadomości obu marek i oferowanych produktów gamingowychw środowisku graczy i fanów e-sportu.Doświadczenie członków drużyny wykorzystane zostanie m.in. do stworzenia komputerów PC zoptymalizowanych pod rywalizację, które wkrótce pojawią się w ofercie MAD DOG i dostępne będą w Media Expert.

Współpraca z partnerem takiego kalibru to duże wydarzenie dla PACT. Wierzymy, że jako jedna z najdłużej funkcjonujących polskich organizacji podołamy wyzwaniu, a nasze doświadczenie i doskonała znajomość branży przyniesie korzyści nie tylko naszym nowym partnerom, ale i całemu środowisku e-sportu w Polsce. Współpraca nie ograniczy się jedynie do Internetu. Planujemy bowiem szeroko zakrojone działania, dzięki którym – mam nadzieję – Media Expert i marka MAD DOG zagoszczą w świecie sportu elektronicznego na dłużej – Marcin Kurzawski, CEO PACT.

Wejście w świat e-sportu to kolejny krok w realizacji naszej strategii umacniania się na pozycji lidera sprzedaży gier i produktów gamingowych w Polsce. Zarówno w kontekście naszej sieci, jak i marki MAD DOG, współpraca ta jest szansą na zbudowanie jeszcze bliższych relacji
z graczami. Poprzezelastyczne reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania możemy doskonalić ofertę i skuteczne promować produkty wśród fanów e-sportu w naszym kraju” –
mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.


Poprzedni artykułComplexity zwycięzcą grupy B na BLAST Premier: Spring Groups 2021
Następny artykułThermaltake Toughpower SFX 450W Gold, 550W Gold i 650W Gold
Dziennikarz esportowy, zajmujący się tematyką Counter-Strike: Global Offensive.