Okam Studio dodało wsparcie dla formatu glTF 2.0 w silniku Godot Engine. Jest to aplikacja, która pozwala w pełni wizualnie zaprojektować dowolną grę na komputery PC, urządzenia mobilne oraz platformy webowe. Format glTF 2.0 (GL Transmission Format) został udostępniony przez organizację Khronos Group. Pozwala ona na efektywne ładowanie modeli i scen 3D do dowolnej aplikacji. Minimalizuje on wielkość assetów i pozwala na ich łatwe udostępnianie.

Dzięki dodaniu obsługi glTF 2.0 w Godot Engine stanie się możliwe skorzystanie z pełnej bazy modeli ze strony Sketchfab i wielu innych. Dodatkowo obecne modele będzie można zapisać w nowym formacie i wyeksportować.


ŹRÓDŁOgodotengine.org
Poprzedni artykułW Total War: Warhammer pojawi się 30 jednostek Regiments of Renown
Następny artykułDeadlight: Director’s Cut udostępniona za darmo na GOG.com
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.