Podczas konferencji Game Developer Conference 2017 firma NVIDIA zapowiedziała GameWorks dla interfejsu DirectX 12. Oznacza to, że technologie NVIDIA Flow 1.0 i NVIDIA FleX 1.1 zostały odpowiednio dopasowane do nowego API firmy Microsoft. Rozwiązania będą wykorzystywały obliczenia asynchroniczne, co pozwoli zwiększyć dwukrotnie wydajność.

Do czego służą te technologie:

  • NVIDIA Flow 1.0 – odpowiada za dynamiczną symulację płynów, dymu oraz ognia
  • NVIDIA FleX 1.1 – pozwala nadać wodzie realistyczny wygląd

Zapowiedziano także pełne wsparcie VRWorks z bibliotekami DirectX 12. Dzięki temu deweloperzy zyskają większą wydajność, mniejsze opóźnienia, a także lepsze wsparcie sprzętowe. Technika ta trafi do silnika Unity 2017.1 beta oraz Unreal Engine 4.

Na koniec warto wspomnieć o innych narzędziach, które będą zgodne z DirectX 12: NVIDIA Aftermath 1.0 , Nsight Visual Studio Edition 5.3, PIX Plugin.


ŹRÓDŁOnvidianews.nvidia.com
Poprzedni artykułXFX Radeon RX460 4 GB Slim Single Slot Design – nowiusienka karta mini-ITX
Następny artykułAMD potwierdziło istnienie architektury AMD Vega
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.