Google wprowadza kolejną nowość. Obok strony, które znajdują się w boxach reklamowych AdWords na stronie z wynikami Google pojawiła się lupa. Kiedy ją naciśniemy pojawi się podgląd danej strony. Jakie korzyści idą za tym ? Reklamodawca teraz będzie już naprawdę płacił tylko za te osoby, które na pewno chcą odwiedzić jego stronę. Jednak poprzeczka też poszła w górę, strona reklamodawcy musi być jeszcze lepsza, żeby zachęcić użytkownika do odwiedzenia jej.


Poprzedni artykułAdWords ? pierwsze nie znaczy najlepsze
Następny artykułWordPress 3.2 beta 1 już dostępne! Szykuje się sporo zmian
Miłośnik technologii najnowszych ale i tych starych . Uzależniony od wszystkiego co związane z komputerami oraz grafiką komputerową . Wolne chwile spędza nad fotografia i tworzy strony internetowe.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments