Futuremark dodało obsługę interfejsu Vulkan do swojego programu 3DMark. Nowa funkcja pojawiła się w teście 3DMark API Overhead, którego zadaniem jest sprawdzenie wydajności poszczególnych API na jednym systemie. Aplikacja rysuje coraz to więc wielokątów i sprawdza liczbę klatek. Jeżeli zejdzie ona poniżej 30 FPSów, zapisywany jest dokładny wynik i uruchamiane kolejne API.

Dzięki nowemu interfejsowi Vulkan, użytkownicy mogą na żywo porównać wydajność do DirectX 12.


ŹRÓDŁOfuturemark.com
Poprzedni artykułStreet Fighter V dostępny za darmo na Steam do 3 kwietnia
Następny artykułDigital Dragons 2017 będzie gościć Rami Ismail, Hirokazu Yasuhara i Peter Vesti Frendrup
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.