Firma AMD udostępniła dziś kod źródłowy swojej technologii skalowania przestrzennego – AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). Całość umieszczono na łamach strony GPUOpen, na której można znaleźć wiele innych projektów do stosowania w grach komputerowych. FSR jest obecnie dostępne dla deweloperów silników Unity (beta dla Unity 2021.2 HDRP) i Unreal Engine (aktualizacja v4.26).

Co to jest FidelityFX Super Resolution?

  • otwarta technologia, która zwiększa liczbę FPS w grach,
  • zaprojektowana została do łatwej implementacji w silnikach oraz grach,
  • jest obsługiwana przez bardzo wiele modeli kart graficznych, w tym AMD oraz NVIDIA.

FidelityFX Super Resolution

Przypomnijmy, że premiera FSR miała miejsce pod koniec czerwca. Już wtedy technologia była dostępna w siedmiu tytułach: Anno 1800, Evil Genius 2, Godfall, Kingshunt, 22 Racing Series, Terminator: Resistance and The Riftbreaker. Aktualnie jest planowanie dodanie do:

  • Arcadegeddon (jutro)
  • Necromunda: Hired Gun (jutro)
  • Resident Evil Village (w przyszłym tygodniu)
  • Edge of Eternity (w tym miesiącu)

FidelityFX Super Resolution jest obecnie dostępne dla deweloperów silników Unity (beta dla Unity 2021.2 HDRP) i Unreal Engine (aktualizacja v4.26), a wkrótce całkowita liczba gier z obsługą FSR wzrośnie do 12.


Poprzedni artykułChernobylite oficjalnie debiutuje na komputery osobiste
Następny artykułHeroic rozwiązuje kontrakt z HUNDENEM!
Miłośnik technologii najnowszych ale i tych starych . Uzależniony od wszystkiego co związane z komputerami oraz grafiką komputerową . Wolne chwile spędza nad fotografia i tworzy strony internetowe.