Firma AMD ogłosiła wydanie CodeXL 2.1, zestawu narzędzi dla deweloperów do debugowania i profilowania procesora oraz karty graficznej. Najważniejszą zmianą jest pełne wsparcie dla interfejsu Vulkan. Pojawiła się możliwość przechwytywania ramek w grach i aplikacjach. Dodano wyświetlanie szczegółów i zawartości obiektów OpenGL i OpenCL, podczas debuggowania kodu C++ pod Linuksem. Udoskonalono analizę, interfejs użytkownika i wiele więcej.


Poprzedni artykułUnreal Engine 4.12 z obsługą interfejsu Vulkan i trybem VR Editor
Następny artykułInnoGames zaprasza na InnoGames Jam podczas Gamescomu
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.