Kilka dni temu miała miejsce premiera gry Mafia III. Od samego początku gra stwarza jednak wiele problemów, wpisując się w kanon niedopracowanych produkcji. Najpierw dzień przed premierą studio Hangar 13 poinformowało, że tytuł będzie miał blokadę 30 klatek na sekundę. Wywołało to oczywiście ogromne poruszenie wśród osób, które miały mocne maszyny. W dzień premiery poinformowano jednak, że trwają prace nad łatką likwidującą to (sic!).

Ale to nie jest najgorsze, co mogło spotkać produkcję. W Internet wrzucono bowiem kompilację całej masy błędów, jakie są w produkcji. Jednym słowem katastrofa i to duża. Dziwi to tym bardziej w epoce, gdzie wszyscy mają dostęp do sieci i można by było zrobić publiczne beta testy, jak to miało miejsce przy wielu innych produkcjach. Co pozwoliło by wyłapać sporo błędów. Ewidentnie niektórzy producenci nie potrafią się uczyć od innych.


Poprzedni artykułArktika.1 – strzelanka w wirtualnej rzeczywistości od studia 4A Games
Następny artykułLone Echo – symulator kosmosu od studia Ready at Dawn
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.