Kolporter odnotowuje wzrost sprzedaży gier i akcesoriów dla graczy

0

Firma Kolporter przedstawiła ciekawe dane dotyczące sprzedaży produktów w swoich kioskach. Klienci mogą zakupić aktualnie doładowania do platform Steam i Origin, doładowania do konsol, karty Google Play oraz różnego rodzaju gry. Oferta pierwszy raz pojawiła się w 2015 roku . Jak twierdzą przedstawiciele spółki ta zupełnie nowa kategoria produktów okazał się na tyle rozwojowa, że Kolporter zdecydował się poszerzać ofertę gier i produktów gamingowych.

Kolporter

O ponad 60 proc. – w porównaniu do 2016 r. – wzrosła w salonikach Kolportera w 2017 r. sprzedaż produktów gamingowych

Aktualnie miłośnicy gier mogą kupować w salonikach Kolportera również m.in. doładowania do Battle.net – platformy do gry wieloosobowej firmy Blizzard Entertainment, doładowania do gier „Counter Strike GO”, „League of Legends”, „World of Tanks” oraz doładowania do konsol Xbox, Playstation i Nintendo.

W tym roku chcemy jeszcze poszerzyć portfolio produktów gamingowych. Na pewno będziemy uważnie obserwowali rynek, tak aby jak najszybciej wprowadzać te towary, które będą poszukiwane przez miłośników gier. Zakładamy, że najnowsza kategoria, jaką jest w naszej ofercie gaming, w bardzo krótkiej perspektywie może stać się jedną z wiodących grup produktowych.

– mówi Dariusz Materek.