Deweloperzy udostępnili wpis o optymalizacjach, jakie pojawią się w serii gier Halo: The Master Chief Collection. Kolekcja będzie zawierać następujące tytuły: Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST (tylko kampania), Halo 4 oraz Halo: Reach. Aktualnie trwają intensywne prace nad dopasowaniem wszystkich części do standardów PC. Jak wiemy gry z serii Halo do tej pory ukazywały się jedynie na konsole, z dwoma zaledwie częściami na komputery osobiste.
Poniżej lista tego, co ulegnie zmianom w Halo: The Master Chief Collection:
Sterowanie
- Duża liczba opcji mapowania akcji
- Świetne wsparcie dla myszy i klawiatury w całej trze
- Niskie opóźnienia dla wszystkich dostępnych akcji
- Wsparcie dla obszernych opcji sterowania myszką oraz opcjami rozgrywki
Natywny interfejs na komputery osobiste
- Zaktualizowane sterowanie interfejsem na komputery osobiste
- Proste i łatwe opcje gry oraz graficzne
- Wsparcie dla suwaków FOV (w zakresie, w jakim każda gra może realistycznie wspierać)
- Czat tekstowy
Wsparcie dla dużej liczby sprzętu oraz nowych technologii
- Obsługa wysokich rozdzielczości oraz specyficznych rozmiarów ekranów
- Rozdzielczość 4K+, obsługiwane współczynniki proporcji od 4:3 do nawet 21:9
- Obsługa GSync i FreeSync
- Wsparcie dla szybkie odświeżania (możliwe że do nawet 240 Hz)
- Obsługa niskiego i wysokiego DPI myszy
- Obsługa różnych typów klawiatur
- Wsparcie dla zintegrowanych i dedykowanych kart graficznych
- Obsługa kontrolerów XInput
High quality window handling
- Bezramkowy pełny ekran
- Elastyczne zmiany wielkości okien
- Obsługa różnych skrótów klawiszowych, jak ALT-TAB/ALT-ENTER, itp
Co sądzisz o tym artykule?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1