Firma HP wystartowała programem Gwarancja Premium dla wybranych urządzeń HP Premium. Dotyczyć to będzie użytkowników, którzy zakupią laptopa z rodziny OMEN by HP, Spectre lub Envy. W momencie zatwierdzenia transakcji uzyskują oni wsparcie Premium, które obwiązuje do końca okresu gwarancyjnego.
Co zyskują użytkownicy w programie Gwarancji Premium:
Priorytetowa naprawa door-2-door: Satysfakcja z użytkowania produktów Premium jest dla HP priorytetem. Dlatego, jeśli urządzenie HP Premium wymaga naprawy, firma zajmie się nim niezwłocznie, dbając o maksymalne skrócenie czasu serwisu, od momentu odebrania urządzenia do naprawy, aż do zwrotu do rąk własnych w trybie door-2-door. Naprawy priorytetowe działają w HP od 23 maja 2017 roku.
Wsparcie Premium. Dedykowany opiekun na czas naprawy: Klient Premium oczekuje usługi klasy Premium. Każde zapytanie o wsparcie zostanie obsłużone przez jednego z wyspecjalizowanych agentów HP Premium, który będzie osobiście monitorował sprawę od początku do końca, informując na bieżąco o aktualnym statusie naprawy i sugerując najlepsze rozwiązania.
Czat w języku angielskim 24/7 [2]: W razie potrzeby istnieje również możliwość kontaktu z linią HP Premium. Konsultanci służą pomocą przez cały rok, 24 godziny na dobę i pomogą rozwiązać zaistniały problem. Usługa przeznaczona jest dla posiadaczy sprzętu marki OMEN i prowadzona jest wyłącznie w języku angielskim.
Co ciekawe, Gwarancja Premium obejmie również urządzenia z tej samej rodziny, nabyte przed startem Programu. Usługa nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Po zakupie urządzenia HP Premium konieczna jest jego rejestracja na tej stronie.