Programista Krzysztof Kondrak udostępnił na GitHubie grę vkQuake2. Jest to projekt dodania obsługi interfejsu Vulkan do obecnego kodu Quake 2 v3.21. Dzięki temu gra oferuje wsparcie dla rozdzielczości 1920×1080 pikseli oraz jest kompatybilna ze współczesnymi komputerami. vkQuake2 wspiera renderer KolorSoft 1.1 oraz wygładzanie krawędzi w technologii MSAA x8. Cała reszta pozostała niezmieniona.

Krzysztof Kondrak postanowił udostępnić cały kod na GitHubie z okazji 21 lecia gry Quake II. Warto nadmienić, że obecnie istnieje także projekt QUAKE II PATHTRACED aka Q2VKPT. Tutaj prócz obsługi interfejsu Vulkan, mamy jeszcze wsparcie dla ray-tracingu.


ŹRÓDŁOeteknix.com
Poprzedni artykułBIOSTAR S100-240GB Plus i S100-480GB Plus – nowe dyski SSD
Następny artykułTRANSCEND MTE220S – dysk SSD na protokole NVMe i złączu M.2
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.