Resident Evil 2 Remake będzie produkcją, która może zdobyć wielu nowych fanów. Capcom bowiem nie przebiera w środkach, jeżeli chodzi o tworzenie zawartości. Przypomnijmy, że oryginalny Resident Evil 2 wyszedł w 1998 roku. I do tej pory tytuł ten uznawany jest za jeden z najlepszych horrorów swoich czasów. Remake gry natomiast tworzony jest na silniku REngine, który odświeży całą produkcję graficznie.

Mowa tutaj o sterowaniu, efektach wizualnych, grafice, oświetleniu czy fizyce. Postacie również będą o wiele bardziej realistyczne. Capcom nie poprzestało na tym. Dodało sporo nowej zawartości, aby jeszcze bardziej rozbudować rozgrywkę. I tym samym zadowolić wszystkich swoich fanów.

O rozmiarze Resident Evil 2 Remake powinna świadczyć ilość deweloperów się nią zajmujących. Alex Aniel z Capcom powiedział, że obecnie nad grą pracuje 800 ludzi. Aby przybliżyć tą ilość, dodamy że Ubisoft zatrudnia około 1000 osób przy seriach Assassin’s Creed. Jest to zatem pokaźna liczba i powinna świadczyć o dużym nacisku firmy na jakość.

Wszak ostatnia odsłona serii, czyli Resident Evil 7 okazał się ogromnym sukcesem. Gra zdobyła wysokie noty recenzenckie oraz uznanie wielu graczy. A już 12 grudnia ukażą się dwa nowe dodatki do gry.

Resident Evil 2 Remake ma się pojawić już 25 stycznia 2019 roku. Będzie to tuż przed zamknięciem roku fiskalnego w firmie, co powinno dość mocno wpłynąć na jej akcje.


Poprzedni artykułG.Skill Trident Z Royal – jubilersko wykończone pamięci DDR4
Następny artykułECS Season 6: Mecz finałowy pomiędzy brazylijskim MIBR i duńskim Astralis
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.