Nightdive Studios udostępniło 87-minutową rozgrywkę w grę System Shock. Deweloperzy przedstawili to, co udało im się osiągnąć przez ostatnie kilkanaście miesięcy. Gra przeszła ogromną metamorfozę – silnik gry zmienił się z Unity na Unreal Engine. To też było jednym z powodów opóźnienia premiery. Warto nadmienić, że zbiórka na Kickstarze zakończyła się sukcesem – zebrano 1.4 miliona dolarów na dalszy rozwój.

Na filmie możemy zauważyć ogromną zmianę w renderowaniu grafiki. Warto zapoznać się ze wcześniejszym 20-minutowym filmem. Zaszły też zmiany w interfejsie i wyglądzie zarówno przedmiotów, naszego bohatera, jaki całej stacji.

W System Shock gracz wciela się w bezimiennego hakera, który pod przymusem zostaje umieszczony na stacji kosmicznej Citadel, orbitującej wokół Saturna. Jego zadaniem jest unieszkodliwienie SI, która wymknęła się spod kontroli i rozpoczęła swój własny sposób na życie.


Poprzedni artykułCalifornia Access świętuje obecnie swoje 30-te urodziny
Następny artykułZhaoxin KaiXian KX-U6780A – małe, chińskie – no właśnie co?
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.