Robert Prest w ciągu trzech tygodni odtworzył grę No Man’s Sky w Doom 2. Wykorzystał do tego celu sporo kodu z projektu DoomZ. W grze mamy zaimplementowany losowy generator zawartości – dotyczy to głównie planet, obcych ras oraz nieba. Istnieje również możliwość dopasowania wyglądu postaci, ale ma to niewielki wpływ na rozgrywkę, ponieważ nigdy tego nie zobaczymy. Gracz ma możliwość latać z użyciem plecaka odrzutowego, zbierać surowce, rozmawiać z obcymi rasami i wiele innych.


ŹRÓDŁOdoomz.co.uk
Poprzedni artykułForza Horizon 3 – 350 samochodów i rozległe tereny w Australii
Następny artykułNanyang Cruise Cup – pierwszy turniej DOTA 2 na pokładzie statku
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.