Activision przygotowuje się do premiery dodatku Call of Duty: Black Ops III Zombies Chronicles. Zaoferuje on osiem najbardziej cenionych map Zombie z poprzednich gier Call of Duty tworzonych przez Treyarch, tj. World at War, Black Ops oraz Black Ops II.

Wszystkie mapy zostały odpowiednio zremasterowane od podstaw:

  • Z Call of Duty: World at War: Nacht der Untoten (opuszczony bunkier), Verruckt (sanatorium Wittenau) oraz Shi No Numa (bagno w środku dżungli)
  • Z Call of Duty: Black Ops: Kino Der Toten (kinoteatr pełen nieumarłych), Ascension (sowiecki kosmodrom), Shangri-la (świątynia w egzotycznej dżungli) oraz Moon (baza księżycowa)
  • Z Call of Duty: Black Ops II: Origins (Francja w trakcie I wojny światowej)

Call of Duty: Black Ops III Zombies Chronicles to antologia, która zabiera graczy w w podróż od samego początku sagi. Do życia zostały przywrócone wszystkie klasyczne postacie. Udoskonalono interfejs użytkownika, przerobiono modele postaci i środowiska oraz odświeżono ścieżkę dźwiękową.

Call of Duty: Black Ops III Zombies Chronicles

W Zombie Chronicles będzie można również korzystać z modyfikowanej broni, wliczając w to uzbrojenie dostępne w tej chwili w Black Ops III, które nie było obecne na oryginalnych mapach.
Call of Duty: Black Ops III Zombies Chronicles jest cyfrową zawartością o sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej równowartość $29.99, a jej zakup daje dostęp do następujących elementów:

  • 20 fiolek Ciekłego Divinium
  • 2 całkowicie nowe, zaskakujące GobbleGums
  • Ekskluzywnego malowania Zombies Pack-A-Punch dla broni

Wydarzenie 8 Dni Nieumarłych

Activision przygotowuje również wydarzenie 8 Dni Nieumarłych, które odbędzie się w dniu premiery 16 maja. Podczas niego grający w Black Ops III na wszystkich platformach oraz użytkownicy Black Ops III Zombies Chronicles na PS4 będą mogli zdobyć podwójne doświadczenie. Dodatkowo będzie można brać udział w wyzwaniach społeczności oraz otrzymać mnóstwo darmowej zawartości. Będzie to m.in. emblematy Zombie, malowania dla broni, nowe Gobble Gums oraz motyw dla systemu PS4.


Poprzedni artykułArkhamer 2017 – zgłoś swój program na Arkhamer
Następny artykułAMD szykuje dwie ważne konferencje prasowe – 16 i 31 maja
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.