Portal Game Informer miał okazję zrobić wywiad z reżyserem Assassin’s Creed: OriginsAshrafem Ismailem. Ujawnił on bardzo wiele nowych szczegółów, dotyczących produkcji. Pierwszą informacją jest wielkość dwóch głównych miast: Memfis oraz Aleksandrii. Mogą one być nawet dwukrotnie większe, aniżeli miasto Havana z Assassin’s Creed IV: Black Flag. Reżyser dodaje jednakże, że bardziej liczy się sama zawartość każdej lokalizacji, aniżeli jej wielkość.

Assassin’s Creed: Origins tworzone jest blisko cztery lata, od momentu zakończenia produkcji Assassin’s Creed IV: Black Flag. Nowy tytuł jest inspirowany właśnie tą 4 częścią gry. Twórcy spędzili mnóstwo czasu na zbieraniu materiałów o Starożytnym Egipcie. Chcieli tym samym oddać jak najmocniej panujące tam zwyczaje, ludzi oraz kulturę. Nie chcą dodawać zbyt dużo elementów fantastycznych, aby nie zniszczyć samej gry.

Assassin’s Creed: Origins ma się ukazać w kilku edycjach kolekcjonerskich 27 października 2017.


ŹRÓDŁOgameinformer.com
Poprzedni artykułDarmowy weekend z grą Middle-earth: Shadow of Mordor
Następny artykułMax Payne Retribution – fanowski film o przygodach Max Payne
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.