Użytkownik serwisu ModDB o pseudonime jamesdickinson963 naprawił błąd w grze Aliens: Colonial Marines. Mowa tutaj o sztucznej inteligencji, która okazała się tak słaba, że aż szkoda mówić. Co ciekawe, nikt z deweloperów nie zadał sobie nawet trudu, aby sprawdzić dlaczego tak jest. Wygląda to tak, jakby twórcy mieli gdzieś swoich klientów, czyli graczy. Sam tytuł hucznie zapowiadany, okazał się totalną klapą.

Aliens: Colonial Marines to strzelanka pierwszoosobowa z trybem współpracy. Rozgrywa się ona w świecie Obcego. Za grę odpowiada studio Gearbox Software, znane z takich serii jak Brothers In Arms, czy Borderlands (sic!).

Wracając do naprawionego błędu. Chodzi tutaj o jeden z plików .INI, znajdujący się domyślnie w lokalizacji Dokumenty\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\PecanEngine.ini . W pliku tym jest błąd w kodzie:

ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather

W ostatni wyrazie jest literówka. Wystarczy usunąć literkę a i zapisać taki kod:

ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

Tym samym komputerowy przeciwnik nagle odzyska swoje normalne zdolności idealnego zabójcy. Ten kawałek kodu odpowiada bowiem za przypisanie Xenomorpha do kontretnej lokalizacji, w której się znajduje. Proste, prawda? 🙂


Poprzedni artykułPhilips 278E9 – monitor z zakrzywionym ekranem o przekątnej 27 cali
Następny artykułuRage M3chanical – recenzja klawiatury mechanicznej z podświetleniem
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments