Electronic Art udostępniło na swojej stronie grafiki koncepcyjne do gry Star Wars: Battlefront II. Ale o tym za chwilę, bo teraz troszkę historii.

Frostbite, to jeden z lepszych silników na rynku gier, do którego dostęp ma EA DICE. Obecna wersja posiada rozbudowany system destrukcji otoczenia, rozbudowany system cząsteczkowy (dym i pył), oraz przepiękną grafikę i oświetlenie. Frostbite swój debiut zaliczył podczas wydania Battlefield: Bad Company. Gracze przyjęli grę z entuzjazmem! A co to oznaczało dla wydawcy i producenta? Że Frostbite 1.0 zdał test i nadaje się do produkcji gier! Ale już w ulepszonych wersjach o numerach 1.5, 2.0 i 3.0.

Silnik przeszedł wiele zmian od czasu wydania pierwszej „Parszywej Kompanii”. Grafika została podniesiona o kilka leveli wyżej, a system zniszczeń bardziej złożony.

Wszystkie zalety pracy EA DICE możemy ujrzeć w zeszłorocznym Star Wars: Battlefront II. Gra zachwyca przede wszystkim oprawą graficzną i szeroką paletą barw, tak by oddać świat Gwiezdnych Wojen.

Twórcy mieli przed sobą wielkie wyzwanie, gdyż nie mogli czegoś robić na nowo, tylko dostosować się do uniwersum. Ale, żeby pomysł jakoś zwizualizować, trzeba zrobić concept art. I tak oto EA na swojej stronie udostępniło grafiki koncepcyjne do gry Star Wars: Battlefront II.

Druga Gwiazda Śmierci od środka.

Miejscowa Bitwa na Tatooine.

Najwyższy Porządek w Bazie Starkiller.

Endor nocą.

Spokój ogrodów Theed.

Żołnierze-klony w bitwie przeciwko Separatystom.

Wojenny chaos, Bitwa o Geonosis.

Lotnisko X-wingów na terenie Świątyni, Yavin 4.

Zniszczony niszczyciel gwiezdny na Jakku.

„Dom” żołnierzy-klonów, Kamino.


Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o