GAMESinFLAMES zapowiada Crush Online z mechaniką MOBA

0

Niemiecki wydawca GAMESinFLAMES we współpracy z doświadczonym koreańskim deweloperem, studiem JoyImpact, pracuje obecnie nad grą Crush Online. Ma to być połączenie rywalizacji PvP pomiędzy graczami, z modelem walki opartym na mechanice znanej z gier MOBA. Świat gry zwie się Gaia i składa się z trzech wielkich królestw. Zamieszkują go tysiące graczy, walczących w niekończącej się wojnie o terytorium.

W Crash Online będzie można oblegać lub bronić zamki, zawiązując wielkie sojusze, pomiędzy gildiami. W grze dostępne będą różne, modyfikowalne klasy oraz spora ilość broni.

Tytuł ma trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku. Aktualnie można się zapisać do zamkniętych beta-testów.

Crush Online to zupełnie nowy tytuł łączący w sobie wyzwanie drużynowych, taktycznych potyczek w stylu MOBA z żywym, stale rozwijającym się światem pełnym epickich konfliktów wrogich nacji – a więc motywami kojarzonymi z fabularnymi grami MMO. Nasz partner, JoyImpact, to dosiadczony deweloper, który w swoim resume może pochwalić się między innymi odnoszącym sukcesy tytułem Aika Online. Spodziewamy się długiej i owocnej współpracy której efektem będzie międzynarodowy sukces Crush Online.

powiedział Achim Kaspers, General Manager GAMESinFLAMES.