Firma AMD udostępniła dziś kod źródłowy swojej technologii skalowania przestrzennego – AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). Całość umieszczono na łamach strony GPUOpen, na której można znaleźć wiele innych projektów do stosowania w grach komputerowych. FSR jest obecnie dostępne dla deweloperów silników Unity (beta dla Unity 2021.2 HDRP) i Unreal Engine (aktualizacja v4.26).
Co to jest FidelityFX Super Resolution?
- otwarta technologia, która zwiększa liczbę FPS w grach,
- zaprojektowana została do łatwej implementacji w silnikach oraz grach,
- jest obsługiwana przez bardzo wiele modeli kart graficznych, w tym AMD oraz NVIDIA.
Przypomnijmy, że premiera FSR miała miejsce pod koniec czerwca. Już wtedy technologia była dostępna w siedmiu tytułach: Anno 1800, Evil Genius 2, Godfall, Kingshunt, 22 Racing Series, Terminator: Resistance and The Riftbreaker. Aktualnie jest planowanie dodanie do:
- Arcadegeddon (jutro)
- Necromunda: Hired Gun (jutro)
- Resident Evil Village (w przyszłym tygodniu)
- Edge of Eternity (w tym miesiącu)
FidelityFX Super Resolution jest obecnie dostępne dla deweloperów silników Unity (beta dla Unity 2021.2 HDRP) i Unreal Engine (aktualizacja v4.26), a wkrótce całkowita liczba gier z obsługą FSR wzrośnie do 12.
Co sądzisz o tym artykule?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1