EVE: Valkyrie otrzymało tryb Ultra dla ustawień graficznych, dzięki NVIDIA

0

Studio CCP opublikowało w tym tygodniu aktualizację do gry EVE: Valkyrie, wprowadzającą do ustawień tryb Ultra. Udało się tego dokonać, dzięki wsparciu technik NVIDIA VRWorks oraz NVIDIA GameWorks. Gra stosuje technikę NVIDIA Lens Matched Shading, optymalizującą wydajność i jakość obrazu. Model oświetlenia opracowany przez firmę NVIDIA, wykorzystuje wysokiej jakości fizyczne efekty świetlne NVIDIA Volumetric Lighting.

Symulują one promienie jasnego światła (God rays) urealniając wygląd poszczególnych scen i poziomów. EVE: Valkyrie zawiera również nową technikę opracowaną przez firmę NVIDIA, o nazwie Multi-Sample G-Buffer Anti-Aliasing. Potrafi ona wygładzać geometryczne krawędzie, oferując graczom lepsze wrażenia wizualne.

Tryb Ultra:

  • zwiększa oświetlenie kokpitu
  • poprawia wierność błyszczących spektralnych powierzchni
  • ulepsza jakość oświetlenia i cieniowania w każdym obszarze i poziomie
  • usprawnia wierność odbić i cieniowania
  • dodaje dynamiczne światła do pocisków

EVE: Valkyrie jest wieloosobową kosmiczną strzelaniną osadzoną w uniwersum gry EVE Online i wykorzystującą okulary wirtualnej rzeczywistości.

Minimalne wymagania sprzętowe dla trybu Ultra:

  • Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1070
  • Procesor Intel Core i5-4590
  • 8GB pamięci operacyjnej