esport and gamingforum
esport and gamingforum

Już w najbliższy czwartek, tj. 24.10.2019 w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Esport&Gaming Forum. To nie tylko coś dla ludzi, którzy chcą pracować w esporcie, interesują się esportem, ale dla tych, którzy również zaczynają swoją karierę z grami komputerowymi i również esportem.

Konferencja będzie odbywać się w studio Polsat Games. Z konferencji dowiemy się przede wszystkim jak budować swoją, osobistą markę w mediach społecznościowych, ale nie tylko. Esport&Gaming Forum będzie podzielony na dwie sceny: biznesową oraz edukacyjną. W pierwszej z nich zobaczymy Annę BaumannRouge Esports Club oraz Albana DechelotteHead of Sponsorships&Bizness Development w Riot Games. W tej strefie będzie również pokazanie sportu elektronicznego w czterech obszarach – mediów, marketingu, profesjonalnych rozgrywek, czy też szkolenia talentów. Na scenie biznesowej, oprócz tych dwóch osób, zobaczymy także inne osoby m.in. Michała Szafrańskiego, Artura Kurasińskiego oraz Antonego Krasuna.

Pora przejść na scenę edukacyjną, tutaj w zasadzie osoby najbardziej znane z polskiego esportu, czyli Maciej „Sawik” Sawicki, osoba znana przede wszystkim z prowadzenia programu MisjaEsport, dziennikarz, publicysta, komentator. Michał „Avahir” Kudliński, który jest komentatorem gry League of Legends oraz najbardziej znany komentator w Polsce od Counter-Strike: Global Offensive – Piotr „Izak” Skowyrski.

W czasie trwania konferencji będą prowadzone warsztaty „Mentors Hours”, czyli rozmowy mentorskie rozmowy prowadzone przez osoby z branży sportów elektronicznych. Osoby, które wezmą udział, mogą zadawać konkretne, szczegółowe pytania mentorom, aby zdobyć cenne doświadczenie w branży.
Szczegółowy harmonogram:

Scena biznes Scena edukacyjna
09:50 – Przywitanie, wstęp
10:00 – League of Legends Esport: Introduction and marketing opportunity for advertisers 10:00 – Ścieżki kariery w esporcie
10:30 – Organizacja sportów elektronicznych, czyli? Biznesowe i wizerunkowe realia funkcjonowania klubu esportowego na przykładzie devils.one 10:30 – Zawód streamer – wszystko co musisz wiedzieć, aby zbudować społeczność
11:00 – Why Poland? The reasons behind REC investments in Poland 11:10 – Dziennikarz w esporcie – dla kogo i jak?
11:30 – Brands strategies in Esports 11:40 – W drużynie jak w rodzinie, czyli jak budować organizację esportowa na fundamencie zaufania i dobrych relacji
12:00 – Przerwa 12:00 – Przerwa
12:20 – Polsat Games – case study, czyli jak w pół roku zbudować telewizję 12:20 – Nie tylko zasięgi, czyli jak marki oceniają wartość influencera gamingowego?
12:50 – Świat mediów, świat esportu. Szczęśliwe małżeństwo czy związek z wyboru? 12:50 – Zawód trener. Jak zacząć i jak pomagać?
13:20 – Marka osobista w esporcie, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą i unikać błędów wizerunkowych 13:30 – Jak kontaktować się z mediami aby napisano o twoim projekcie, drużynie bądź turnieju
13:50 – Twórca w gamingu. Trendy i wyzwania w influencer marketingu 13:55 – Mój branżowy wizerunek, czyli co zrobić aby telefon nie przestawał dzwonić
14:40 – Przerwa 14:50 – Tworzenie ofert marketingowych czyli co zrobić aby twój projekt zdobył sponsora?
15:00 – Życie w cyfrowej rzeczywistości, czyli jak sport elektroniczny kształtuje rzeczywistość 16:25 – Kariera komentatora na pełen etat. Jak pracować, żeby nie zwariować?
15:30 – Najpopularniejsze centrum esportowe w Europie – case study Esports Performance Center 16:55 – Turniej od zera. Jak zorganizować rozgrywki zakończone turniejem offline?
16:20 – Człowiek reklamy, człowiek gamingu. Izak o drodze z agencji do roli najważniejszego influencera gamingowego w Polsce
Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Poprzedni artykułJuż dzisiaj Misja Esport! Kto w niej? Nowe osoby!
Następny artykułNoita – recenzja nowatorskiego retro rogue-like’a
Michał Urban
Dziennikarz esportowy, zajmujący się tematyką Counter-Strike: Global Offensive.

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.