Digital Dragons 2017 – Tatu Alto, Brian Upton i Daniel Vávra gośćmi Digital Dragons 2017

0

Krakowski Park Technologiczny ujawnił nazwiska kolejnej trójki zaproszonych prelegentów na konferencję Digital Dragons 2017. Kolejni goście i punkty programu będą ujawniane wraz ze zbliżającym się terminem imprezy. O wejściówkę uprawniającą do udziału w konferencji warto jednak zatroszczyć się już teraz. Tylko do końca marca są one bowiem dostępne w obniżonej cenie.

Digital Dragons 2017 - Tatu Aalto

Tatu Alto, który w Remedy Entertainment odpowiadał między innymi za silnik graficzny Northlight, który napędza produkcje takie jak Quantum Break. Alto wyjaśni czemu Remedy zdecydowało się na zastosowanie własnych rozwiązań graficznych. Podczas gdy na rynku nie trudno o gotowe, skalowalne i kompleksowe silniki. W swojej prezentacji „Jak budować piękne piksele” odsłoni kulisy pracy swojego zespołu. Opowie także w jaki sposób Northlight wykorzystuje potencjał platform do gier najnowszej generacji, by przedstawiony graczowi świat wyglądał realistycznie i wydawał się żyć własnym życiem.

Digital Dragons 2017 - Brian Upton

Brian Upton, który przez 14 lat pracował dla Sony w Santa Monica Studio na stanowisku Senior Game Designera koordynując również prace zewnętrznych zespołów. A wcześniej, w Red Storm Entertainment kładł podwaliny pod gatunek taktycznych strzelanin współtworząc serie Rainbow Six i Ghost Recon. Upton jest obecnie cenionym freelancerem. Jego firma Game On The Rails doradza deweloperom z całego świata w projektowaniu metod pracy pozwalających na sprawne wydawanie gier przy ograniczonym budżecie i czasie produkcji. W swojej prezentacji odbiegnie jednak od tych tematów i zajmie się zagadnieniem tworzenia gier narracyjnych o ograniczonej interaktywności.

Digital Dragons 2017 - Daniel Vávra

Jak stworzyć fabułę, która z jednej strony wydaje się lekka, naturalna i napisana od niechcenia. A z drugiej zaś dostarcza niezapomnianych przeżyć i angażuje gracza w losy bohaterów? Jak zaplanować nagrania ponad 4 godzin przerywników filmowych z udziałem ponad 50 aktorów? Jak skutecznie wyreżyserować aż 60 godzin dubbingu? Jak dokonać tego wszystkiego w zaledwie kilka miesięcy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania może udzielić tylko jedna osoba na świecie. Ktoś, komu udało się tego wszystkiego dokonać – Daniel Vávra, którego dzieło z 2002 roku – „Mafia” – przeszła do historii, jako jedno z najbardziej „filmowych” doświadczeń świata gier wideo.

Digital Dragons 2017. to międzynarodowa konferencja profesjonalistów branży gier. Już po raz czwarty twórcy gier niezależnych zmierzą się w konkursie wieńczącym pokaz Indie Showcase 2017. W zeszłorocznej edycji swoje projekty prezentowało 60 zespołów, które przyjechały do Krakowa – nie tylko z Polski! – z blisko 70 produkcjami.