Studio Eidos Montreal oznajmiło, że ich nadchodzący tytuł Deus Ex: Mankind Divided nie będzie posiadał obsługi DirectX 12 na starcie. Premiera odbędzie się za kilka dni, tj 23 sierpnia. Natomiast łatkę z obsługą DirectX 12 wszyscy gracze otrzymają już 5 września 2016 roku. Studio przyznaje, że na dopracowanie nowego interfejsu potrzebuje dodatkowego czasu, a nie chce opóźniać samej premiery gry, tak długo wyczekiwanej przez graczy.

Dodatkowo trwają ciągle optymalizacje nad obsługą biblioteki DirectX 12, aby gra w pełni wykorzystała możliwości najnowszych kart graficznych.


Poprzedni artykułnVidia wydaje kartę GeForce GTX 1060 3GB z 1152 rdzeniami CUDA
Następny artykułNo Man’s Sky na zwiastunie z targów E3 i w rzeczywistości
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments