Czy grafika w grach może być 100 000 razy lepsza niż dzisiaj?

0

Australijska firma Euclideon twierdzi, że udało jej się stworzyć silnik graficzny o ponad 100 000 razy to co możemy zobaczyć dzisiaj. Osiągnięcie takiego wyniku dała zmiana sposobu projektowania modeli oraz obiektów 3D.Silnik zaprezentowany przez Euclideon zastępuje standardowe już wielokąty całkowicie nowym systemem przypominającym atomy i cząsteczki.

Twórcy  przygotowali  filmik na którym możemy zobaczyć wspomnianą technikę . Pokazana wyspa rzekomo wykonana jest z 21.062.352.435.000 wielokątów i jest na tyle szczegółowa, że widoczne podłoże składa się z pojedynczych ziarenek brudu. Wszystko to przy stałej ilości klatek rzędu 25 – 30 na sekundę.

Cały artykuł możecie przeczytać na PcFormat Posted by Matslom on Sierpień 5th, 2011