AMD nie poprzestaje w swoich dążeniach do otwartości i uwolniło źródła technologii CrossFire. Cała dokumentacja API została przekazana na poczet projektu GPUOpen, a na stronie możemy przeczytać, jak zaimplementować ją do sterowników AMD z wykorzystaniem DirectX 11 i OpenGL. Jest to kolejna bardzo dobra wiadomość dla deweloperów, ponieważ będą oni mogli jeszcze lepiej pisać kod swoich gier, a jednocześnie dodawać własne pomysły do obecnych rozwiązań AMD.

Jesteśmy ciekawi, jakie kolejne źródła swoich technologii zaoferuje nam AMD.


Poprzedni artykułUbisoft prezentuje Eagle Flight i Werewolves Within
Następny artykułElectronic Arts ujawnia trailer Battlefield 1
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.