AMD uwalnia kod CodeXL i włącza go do GPUOpen

0

Firma AMD uwolniła prawie cały kod CodeXL, zestawu narzędzi do obliczeń heterogenicznych. I według wcześniejszych zapowiedzi włączyła go do projektu GPUOpen. Kod źródłowy został umieszczony na GitHubie (github.com/GPUOpen-Tools/CodeXL), a AMD przygotowało również odpowiednie binarki do instalacji. Dodatkowo wspomniane narzędzie nie jest już marką AMD, a należy całkowicie do inicjatywy GPUOpen.

Co znajdziemy w najnowszej wersji:

  • Nowy tryb Frame Analysis Mode, który pozwala na przechwycenie wyrenderowanej ramki z aplikacji Microsoft DirectX 12 i jej dokładne przeanalizowanie
  • Tryb debugowania jest od teraz wspierany w rozszerzeniu Visual Studio i pozwala na dokładną analizę sesji
  • Tryb analizy otrzymał wsparcie dla shaderów Vulkan GLSL, w tym generacji ISA i statystyk wydajnościowych
  • Tryb profilowania otrzymał wsparcie dla przypisywania próbek do konkretnych procesów. Pozwala to na dokładną diagnozę poboru mocy przez system, jak i całą platformę
  • Rozszerzenie CodeXL Visual Studio wspiera od teraz Visual Studio 2015
  • CodeXL HSA Profiler i HSAIL Kernel Debugger posiadają wsparcie dla sterownika Boltzmann, na kartach graficznych AMD Radeon R9 Fury, Fury X, Fury Nano oraz układów Carrizo

Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o