Kilkanaście dni temu firma AMD udostępniła źródła Baikal Renderer. Jest to w pełni otwarta implementacja AMD Radeon ProRender (RPR) API. Oprogramowanie odpowiada za generowanie fotorealistycznych obrazków, przy wykorzystaniu technologii Radeon Rays. Silnik wykorzystuje również możliwości renderowania globalnego oświetlenia przy użyciu OpenCL. Projekt jest skierowany w stronę instytucji edukacyjnych, entuzjastów wolnego oprogramowania oraz naukowców.


Poprzedni artykułIntel zmniejsza produkcję procesorów Pentium G4560
Następny artykułMCM-GPU: Multi-Chip-Module przyszłością kart graficznych?
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments