Activision ma przyjemność zaprosić wszystkich graczy na T-Mobile Warsaw Games Week 2017, odbywający się w dniach 13-15 października. Podczas targów wszyscy odwiedzający będą mieli okazję osobiście przetestować Call of Duty: WWII and Destiny 2. Entuzjaści serii Call of Duty będą mogli sprawdzić multiplayer nowej produkcji Sledgehammer Games, natomiast fani Bungie odkryją szereg wyzwań w nowo opublikowanej kontynuacji hitu studia.
Dla odwiedzających przewidziane są niespodzianki dotyczące obu gier. Odbędzie się premierowa prezentacja plakatów Destiny 2 przygotowanych przez Krzysztofa Iwańskiego, Maksa Bereskiego oraz Patryka Hardzieja. Prace graficzne zostały zainspirowane Destiny 2 i oddają hołd Polskiej Szkole Plakatu. Grafiki będzie można oglądać na stoisku Destiny 2 przez cały okres trwania Warsaw Games Week 2017. Ci, którzy dotrą na miejsce jako pierwsi, będą mogli odebrać ich kopie.
Odwiedzający Warsaw Games Week 2017 mogą przyjść ze swoim Oddziałem i przetestować wybrane mapy wieloosobowe dostępne w Call of Duty: WWII na 24 konsolach PlayStation.